Dag 19 Detta ångrar jag

Det finns ju ett bra talesätt som säger att man bara ångrar det man inte gjort... Och lite så är det ju faktiskt! För när jag sitter här och funderar på vad jag ångrar, så kommer jag mest på saker som jag BORDE ha gjort... Sen är det ju så att det som passerat, har passerat och man kan inte gå omkring hela livet och fundera på det... Då slutar man defenitivt som en "bitterf***a"... Klart det finns saker jag hade velat göra annorlunda och vissa saker jag inte alls borde ha gjort, men som sagt, så går det inte att älta det... Och det man inte gjort, en del saker kan man ju faktiskt göra fortfarande, livet är ju inte slut än! :)

Det jag ångrar mest är dom gånger jag gjort någon lessen eller sårat någon... Det har sällan varit medvetet, men ibland blir det fel ändå... Och då får man hoppas att en ursäkt eller ett förlåt i alla fall kan vara ett plåster....

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0