Dag 18 Min favoritfödelsedag

Jag gillar ju att ha födelsedag! Tycker om att ha vänner på besök å bjuda på fika... Sen blir jag ju aldrig äldre... ;)

Om jag ska välja en av alla, så är ju 30-års festen något vi sent ska glömma! :) För det första blev jag ju överraskad av tjejerna redan innan jag fyllde år och jag tror att det är nästan ENDA gången jag blivit så överraskad! Jag var totalt borta! ;) Men kul hade vi där på Esperanza! Det lever jag länge på!! Och som om det inte räckte med dom överraskningarna som var den kvällen, nej.... På min fest hade dom ordnat så vi fick "live-musik" och så hade dom gjort en tipspromenad om mig.... Och en sång! Och mitt i natten kom även mamma å pappa å överraskade mig! Inte undra på att man till slut grinade!! :) Men av lycka!! Det var en riktigt trevlig fest med många goda vänner! Jag kan fortfarande le inombords vid tanken..... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0