Dag 17 Mitt favoritminne

Oj, det var svårt! Jag har så många minnen som jag ler åt idag! Minnen med nära och kära... :) Kan väl lista upp några som far genom huvudet just NU! ;) Skulle jag plocka fram fotoalbum så skulle jag förmodligen både minnas mer och även skratta gott! Det ska jag göra nån dag..... :)

♥ Resorna till Bulgarien med tjejerna! Jag behöver bara nämna vissa saker för att få några att le.... En "temakväll" när vi bland annat åt bananer till efterrätt... ;) "Nyheter", skånska getter, Joddla med Siv, Ett eget språk... Att smörja in sig... Och MASSOR mer!

♥ Första Thailandsresan när det kändes som att jag kom till "paradiset"... 

♥ Thailandsresorna med vänner! Där finns det mycket att minnas! Jag har ju varit dit fyra gånger efter den första... :)

♥ Alla andra resor utomlands!

♥ Våra "tjej-resor" på olika "spa-anläggningar"

♥ En resa till Riksgränsen med vännen S...

♥ En kväll på en balkong för många år sedan

♥ När L & S överraskade mig i Umeå... L hade lurat in mig i en provhytt och när jag tittar ut är dom där!!! :)

♥ 14 juli 1995... :)

♥ Ett party med kusinerna i Umeå där vi hamnade i en källare på fest! :) Å för övrigt de andra trevliga Umeå-festerna oxå! :)

♥ När tjejerna överraskade mig när jag fyllde 30... och själva festen med!

♥ Studenten

♥ När vi fixade cirkusen på Lantis!

♥ En moviebag på bio... Tomten är far till alla barnen!!

♥ Sommaren 2003 har många trevliga minnen! :)

♥ Förlovningsfester å bröllopsfester för goda vänner!

♥ När jag blev faster!! Och mina andra nära vänners barn......

♥ Skolresor i ungdomen...

♥ m.m m.m m.m



Många är dom trevliga saker man upplevt! Och jag väljer att minnas det som varit bra! :) Och jag hoppas kunna fylla på min minnesbank med så mycket mer roligt... Det är nåt jag samlar på... Trevliga minnen!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0