Dag 15 Mina drömmar

Vad drömmer jag om?! Det är lite som om drömmarna förändras genom livet... Vissa saker som kändes som ett "måste" när man var 16, står inte ens med på listan längre när man är 34... :) Å det är väl så det ska vara i livet! Sen är ju jag en person med mycket bra fantasi... Jag kan drömma om hur saker och ting ska bli, å det räcker med hur "morgondagen" ska bli, men sen kan jag lika gärna glömma det också eller ändra mig för den delen...

Men jag drömmer fortfarande om att resa, helst varje år och helst skulle jag ju vilja se "hela världen" innan jag dör! :)

Jag drömmer om ett hus och i ett hus bor det en "fin familj"....... :)

Jag drömmer om att få vara frisk hela livet, att alla i min närhet ska få leva länge och vara friska hela livet....

Jag drömmer om den där LOTTO-vinsten som gör mig ekonomiskt oberoende resten av livet! Då kan jag välja hur mycket jag vill jobba och vart jag vill resa och då kan jag ta med mig mina nära å kära oxå! :)

Jag drömmer om att nån gång skriva en bok... Kanske en deckare..... :)

Ibland drömmer jag "sann drömmar" och jag skulle också vilja lära mig tolka "min intuition" bättre.....

Om jag är realistisk, det vet jag inte?! Men det var ju drömma man skulle göra.... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0