1 timme 16 minuter

Så länge har jag pratat i telefon med min mamma idag! En timme och sexton minuter!! Jag var lite lätt chockad själv! Det var dock ett tag sen jag pratade med mamma, så vi hade väl tid att ta igen... :)

25 minuter, så länge tog det för mig och Fina Prinsessan att promenera hem från förskolan... :) Det finns mycket att titta på efter vägen när man är 1 år och 9 månader! :) Och Faster som sällan har bråttom när hon hämtar hem Prinsessan har ju tid att upptäcka med henne! Idag såg vi bilar och bussar och traktorer... Och så var det så himla spännande för det var en farbror uppe i nån slags lyftkran som skottade tak... Och en annan som plogade... Som sagt mycket att se och fundera på när man är liten! När man ser på världen genom ett barns ögon (ja, försöker då) så får man se den på ett helt annat sätt! För hade jag satt ner henne i vagnen å gått hem på fyra minuter hade vi ju missat allt det där roliga! ;)

Efter en massa lek med Finaste E så har jag å Svägerskan varit på en kvällspromenad! En mycket trevlig sådan! Tiden går så fort när man har någon att prata med medan man går... Mer sånt i vår! :)

Nu sova! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!

Kram, kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0