Ett gott skratt förlänger livet

Om fredagen var en riktigt dålig dag, så kom lördagen och var betydligt bättre! Efter att ha sovit typ 9 timmar var jag pigg när jag vaknade och det gör ju att man har förutsättningarna för en bra dag i alla fall... :) Jag hittade en gammal "gästbok" som jag hade när jag bodde i Umeå och även nåt år efter att jag flyttat hit. Jag läste den och log! Ja, vissa saker fick jag skratta högt åt! Men så mycket man faktiskt inte minns om man inte får lite "hjälp".. :) Och vilka underbara människor jag fortfarande har i mitt liv! :) Så det var en bra start på dagen... Det försenade dock min städning en aning, men det var det värt! :) Sen tog jag en promenad för att fånga lite dagsljus... Bra att samla D-vitamin efter en lååång vinter...

På eftermiddagen kom min Fina L hit och vi beställde mat och satt och surrade... Det var länge sen sist! Så det var riktigt mysigt och trevligt! Eftersom hon inte kunde stanna på party åkte hon hemåt vid 18 och vid 19 anlände de första tjejerna.. :) Vi blev totalt tio stycken, så vi hade jätte trevligt! :) Mer sådant till folket! Det är som trevligt att samlas och bara umgås emellanåt... Men nu är ju våren här, så vi hoppas Kung Bore släpper greppet om oss och kan ge oss lite värme så alla tinar fram igen... ;) Då är det som att alla har mer energi och orkar hitta på saker... :) Vid 24-tiden åkte vi in mot stan och Oliver´s... Helt okej även det, träffade bland annat H&H... Blev en hel del dansande i alla fall! :)

Nu ska jag svepa min kopp kaffe och sedan bege mig ut i solen en sväng... Idag är det ju endast -15, så det känns ju som rena vårvädret! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0