Tisdags tankar

Hur kan en räkning göra en människa lättad? Mycket underligt... Men idag när jag kom hem å möttes av ett brev med Landstingets logga på så hann jag tänka att "bara det inte är dags för den där magnetröntgen....!" Jag vet ju att det är bra att jag får det gjort, men det är förenat med en hel del ångest... Att åka in i ett rör där man ska ligga alldeles stilla och känna sig instängd... Näääää, det är inget man längtar efter! Jag har ju gjort det en gång... å överlevt... men som sagt, det känns inge trevligt... Nu var det tydligen inte dags för det ännu... För det jag hade fått var en räkning från Folktandvården, den där årliga avgiften... Så jag drog en lättnadens suck kan jag säga!

I övrigt har denna tisdag inneburit att jag börjat 6.30 efter en natt med uselt med sömn... Känns som om jag varit vaken mer än jag sovit å när jag vaknade vid 5 var det liksom ingen idé att somna om igen... Så jag har varit rätt trött idag... Men inget som inte gick att uthärda... Det är ju bara en natt med dåligt med sömn, det överlever man, det är värre när det är mååånga nätter i rad... När jag slutade kl. 13 åkte jag å tränade... Och sen har jag hämtat hem älsklings E från förskolan och vi har lagat middag till oss och hennes mamma... Så det har varit en mycket trevlig tisdag... :)

Nu är jag dock rätt slut som artist å jag funderar helt allvarligt på att gå å lägga mig kl. 21... Det har inte hänt sen.... Ja, det minns jag inte ens! Jag brukar liksom inte lyckas med det även om det är min plan från början... Låt se hur det går ikväll då?!

I övrigt har jag nedräkning till THAILAND... Bara 8 dagar kvar!!! Kom idag ihåg att det skulle beställas pengar oxå... Men min gode vän Cammo tog tag i saken å ordnade det åt oss alla, tack gumman! :) Nu ska jag bara gå å "köpa ut" dom... :) Väskan har jag inte tagit fram ännu, men det börjar ändå kännas som om det är dags för det! ;)

Nu lite tv-tittande innan jag ska ha date med han John Blund... :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tilde kommer fortfarande i håg vad hon fick efter din förra resa =)!!



2011-02-23 @ 07:04:44
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0