Seriträsket

Jag är en sån där som fastnar i serier... Ja, om dom enligt mig är värda att fastna i förståss... :) Nu har jag sett One Tree Hill sen jul-ledigheten, typ... Å jag är inne på säsong 5... Det verkar som att jag sett en hel del av den säsongen när den gick på TV, för jag känner igen en hel del... :) Men nu när man har sett allt från början får man ett helt annat sammanhang... Så jag har tillbringat min torsdagskväll tillsammans med Lucas, Peyton, Nathan Haley, Brooke och dom andra i Tree Hill... :) Min goda vän Cammo brukar säga att jag inte får glömma att det är i seriernas värld och inte "på riktigt", när jag blir för engagerad i det jag ser... :) Men det är en ganska trevlig verklighetsflykt att få engagera sig i någon annans liv för en stund... ;)

Nu mot sängen... Imorgon är det FREDAG! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0