Resfeber?!

Är det kanske det man har drabbats av? När man inte riktigt kommer sig för att få ner dom där sakerna i väskan och när det liksom kryper i kroppen som myror...? Det ska ju vara roligt att packa! Men inte nu... Jag vill som bara att den där flygresan ska vara slut och vi får kliva av planet och känna den där varma luften slå emot oss... Dit längtar jag! Men nu är det ju så att om jag alls ska kunna njuta av det, så måste jag först packa ner alla saker som nu ligger på min soffa... Och så ska jag sedan njuta av att det är gjort kanske med ett glas vin hos Cammo imorgon kväll.... Och sen ska vi ta oss till Kallax och Arlanda... Och så ska vi gå på Tax Free och kolla runt och sen ska vi sätta oss på ett flygplan i nära 12 timmar och sen....... SEMESTER i det som är mitt paradis på jorden! :) Men först var det packa..........

Får återkomma när det är gjort! ;)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Erran

Å gud så skönt för dig/er att åka iväg! Njuuuut så mycket du bara kan! Ät lite kyckling med cashewnötter för min räkning åxå... =)

2011-02-28 @ 19:52:30
URL: http://erran.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0