Kärleken är evig.....

Idag när jag kom hem från arbetet möttes jag av ett mycket trevligt brev! Ja, kanske det trevligaste brevet man kan få med posten?! En BRÖLLOPSINBJUDAN!!! Men vad skoj!!! Genast var den här kvällen räddad! ;) Det är S&J som ska gifta sig i juni... Ser redan fram emot en trevlig fest i kärlekens tecken! :)

I övrigt har jag faktiskt fraktat mig till Actic för lite träning idag... Fick skjuts med Lillebror som skulle på träning, så tog jag bussen hem sen... Å bäst jag står där på den där "crosstraining-maskinen" (kan den heta så??) upptäcker jag att jag nog hade lite bråttom när jag bytte kläder, för jag har tröjan avigt!!!! Men är det typiskt mig, eller typiskt mig?! Jaja, den var ju svart, så det syntes nog inte så mycket å dessutom är jag ju vuxen å får klä mig som jag vill! ;)

Igår var jag på mitt andra healing-tillfälle hos han som går utbildningen hos Terry Evans... Det är som häftigt det där! Nu måste jag bara fylla i ett papper å skicka in så dom vet att han gjort sin "praktik"... :) Nåja, han verkade ju veta vad han gjorde, anser jag i alla fall! Apropå Terry Evans, så ska jag å Cammo åka till Piteå å gå på storseans med han i maj!! Det ska oxå bli trevligt!!

Imorgon ska jag hämta hem Bästa syskonbarnet på förskolan... Hennes mor å far ska iväg på uppdrag... :) Och idag när jag var in där så ville hon att jag skulle stanna kvar, så då sa jag att vi ska ha mys imorgon! :) Och det ska vi!! Och på fredag också, tror jag minsann... För då slutar jag tidigt... :)

Nu ska vi se om denna fröken kan få sova ordentligt i natt?! Det har som varit lite si å så med den saken hela veckan... SUCK... Men det går väl till sig!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0