I want you please, take me home...

Idag har varit en dålig dag... Ända fram till för ett tag sen... (Då ringde världens bästa Lillebror och bjöd över sin syster på kaffe och "semlekaka", som om han visste att hon behövde det en dag som denna... ;) Så jag har tillbringat kvällen med båda mina bröder, min Svägerska och Prinsessan) Det har känts som om jag hade kunnat lägga mig ner å grina från det att jag steg upp.... Kan hända det beror på att jag egentligen är så trött så det enda jag orkar göra är att grina! Och så är det fullmåne så man inte kan sova fast man är trött och så får man veta att människor dör och livet förändras... Mest för andra.... Och så blir man bara känslig och om någon säger "fel" sak så känns det som att man ska grina åt det oxå... Så jag har verkligen varit låg idag... Har inte ens fått till den där härliga fredagskänslan... Man kunde gå med i en grupp på Facebook som hette typ: "En äkta vän är den som ser de osynliga tårarna, medan de andra tror på ditt leende", lite så har jag känt mig idag... Mina leenden har inte riktigt nåt ögonen... Även solen har fläckar heter det ju, så även jag som nästan alltid är glad måste väl ha dåliga dagar... Även om jag HATAR dom! Den här känslan började redan igår, men då har jag ju sovit illa hela veckan oxå! Nåja, jag ringde i alla fall Cammo igår och så hinner jag bara typ säga hej, så frågor hon vad det är?! Det var visst det där med att se dom osynliga tårarna?! :) Nåja, när vi pratat lite roliga saker som THAILAND, så känns det genast bättre! Hon kan den där konsten med att få mig glad...... I morse fick jag ett sms där det stod 12 dagar kvar... :) Då kändes det liksom som att nedräkningen har börjat.... :) Och då höll jag på att börja grina över det också, men det var ju mer av lättnad å glädje... :)

Men när jag då går där på min lunchpromenad och kylan biter i kinderna så känns ändå livet rätt bra, för jag är ändå en ganska förnuftig person och när jag tänker på hur lycklig jag borde vara så känns det ändå bättre... Jag är ju faktiskt i grund och botten en lycklig person å då ska ju inte sömnbrist å en dålig dag få ner humöret över det! :) Så imorgon blir det såklart en betydligt bättre dag! För jag ska sova ända tills jag vaknar!!!

Och nästa vecka måste jag komma ihåg att åka till Forex och växla pengar och så ska jag ta fram resväskan! ;) För imorgon är det bara 11 dagar kvar tills vi får åka bort å "bara vara" i två veckor... Känns ju extra trevligt att man ska få åka till värmen när man är ute och det är närmare 30 minusgrader.... Kommer ju vara en skillnad på över 60 grader! Låter ju helt galet!! :)

Nu ska jag kolla vem som får åka hem från Let´s dance... å sen ska jag inte slå på nåt avsnitt av OTH som jag egentligen vill, utan jag ska sova!! För det är det jag behöver mest av allt just nu.....

Kram alla fina där ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0