Godismonster!

Det är ett sådant om bor i mig idag, och det bara ropar efter en massa gott! Nu har jag matat det ordentligt, så jag hoppas monstret ska vara nöjd å glad! :) Vissa dagar är sådana dagar å idag bestämde jag mig för att falla för frestelsen! ;) Vi hade såååååååååååå god kladdkaka på fredagsfikat så den kunde man ju inte missa! NÄJ! Och när vi satt och pratade med ett barn idag så sa han att vi ska åka till godishuset och jag pratade om salta grodor vilket ledde till att M-L bestämde att vi minsann skulle åka dit när vi slutade arbetet idag... Sagt å gjort! :) När jag var där var jag hungrig å mycket sugen på godis, resultatet blev att jag gick därifrån 70 kronor fattigare å en MASSA godis rikare! Nu är jag inte lika sugen längre! :S Men eftersom påsen mest innehöll hårda godisar, så lär dom ju inte bli gamla å hårda under helgen heller! ;)

Nu Let´s dance, sen OTH och hela tiden godis! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0