F-R-E-D-A-G

Det är fredag!! Och det känns fantastiskt skönt! Jag känner mig som trött, men det beror nog på att jag sovit dåligt hela veckan å varför??? Det kan man lugnt undra! Min fredag har i alla fall börjat bra! Har börjat tidigt å därmed också slutat tidigt! :) På arbetet hade vi få barn, så vi har fått massage av kollegan A som kan sånt där! :) Det är ju inte helt fel en fredag! Eller vilken dag som helst... :) Så nu känner man sig lite mör i musklerna, men det var också välbehövligt!

Igår hämtade jag hem min fina Prinsessa på hennes förskola och hon blev så glad över att se sin faster! Alltid lika kul att hämta henne! Personalen där tycker hon är så himla positiv och glad och en riktig mys-unge och det förstår väl jag det! ;) Okej, jag kanske är liiiiite partisk i frågan.... Vi var hemma hos mig å medan jag fixade middag diskade hon... Nöjet var helt på hennes sida! Det är nåt speciellt med barn och vatten... Det kan verkligen fascinera dom! Så vårat vatten-tema på jobbet passar verkligen barnen! Nåja, jag å E fick sällskap av lilla Lillebror till middagen oxå... Och sen såg vi lite på Emil i Lönneberga... Han satte ju soppskålen på huvudet och fastnade! :) Sen gick vi hem till dom och strax efter kom E´s mamma å pappa hem... Satt å surrade med Svägerskan ett tag innan det var dags att bege sig hemåt för att komma i säng i tid... :)

Nu ska jag iväg å hämta hem min Prinsessa igen! Idag ska vi åka buss till stan! Och det har hon minsann berättat för sin mamma igår, sötnosen! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0