Du är min vän i livet...

Idag har jag fått en julklapp! :D Man kan ju undra om det var en mycket tidig sådan eller en som Tomten glömt att dela ut... ;)

Jag har haft Bästa Cammo på besök här i afton! Och jag fick en mycket fin present av henne... En bok som handlade om vänskap.... Och det var ju som om det stod om oss i den! :) Och när jag sa det så sa hon att det var ju klart, hon hade ju valt med omsorg! ;) Och då blir jag så där varm i hjärtat och tänker att jag ju är så himla lyckligt lottad som har så fina vänner! Tack för att du påminde mig igen! Älskar dig! ♥

"En vän tror på dig när ingen annan gör det.
Hon lyssnar även om hon hört historien hundra gånger,
och hon finns där för dig när något går på tok.
Hon säger aldrig "vad var det jag sa",
utan hjälper dig istället att plocka upp bitarna
- och limma ihop dem."

I övrigt har det varit en bra dag, trots träningsvärk! :) Men jag har sagt det förr och jag säger det igen.... Träningsvärken är den enda värken som faktiskt är skön! :) På jobbet går det dels vattkoppor och dels något med feber, så vi har haft några färre barn... På förmiddagen har en del av gruppen varit och fått info på bibblo, vi andra var ute... På eftermiddagen idag har jag haft handledning med E... Ska ju ge henne uppgifter när jag själv lämnar landet i två veckor! ;) Och så passar jag på att "fjäska" på jobbet med att vara extra snäll och koka kaffe och komma med mörk choklad! ;) Som om det egentligen skulle behövas?! Jag har ju så himla fina kollegor!! :)

Och imorgon börjar jag 6.30, så jag ska försöka vara duktig å gå å lägga mig tidigt! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0