Det är ju värsta schlagern...

Det blev som så att jag hamnade på Melodifestivalen igår... Tack älskade vännen L för biljetten! ♥ Det var ju väldans synd att L inte själv kunde gå, men jag fick ju en vinstlott i alla fall. Det var riktigt kul att vara med på plats! Och vi satt på 4 raden, så vi hade nästan artisterna i famnen! ;) Vi började kvällen med "skumpa" och middag hemma hos H och sen for vi till Coop Arena... Man skulle vara där kl. 19... Det var som sagt en trevlig tillställning, men personligen tyckte jag inte det var värt närmare 700kr... Nåja, vi hade skoj i alla fall! :) Efteråt fick vi skjuts av Fina S in till stan för att gå på party hos H´s jobbarkompis... Även det en trevlig tillställning som avslutades på Oliver´s... :)




I fredags hade jag båda bröderna och lilla E här på middag.... Även det en trevlig tillställning! :) Det mindre trevliga med den annars så bra fredagen var att min mobiltelefon la av totalt... Går inte längre att ladda den, så igår var det bara att köpa sig en ny! Tog med mig lilla Lillebror som expertrådgivare... :) Det slutade med en SonyEricsson Xperia X8... Så nu ska man lära sig den nya telefonen! ;) Det är ju en med touch-skärm och inga knappar, så det är viss skillnad... Kan säga att igår när det ringde första samtalet fattade jag inte hur jag skulle svara! :O Lite panikartat, men bara man använder den, så lär man sig rätt fort! :) Nu är det ju dessvärre så att jag inte lyckats få med mig alla nummer å sånt, men jag ska ta tag i det där å fixa det! :)

Ikväll har jag varit på Zumba... Första gången, men det var riktigt kul... Det var svårt, men om man går flera gånger så lär man nog sig rörelserna oxå... Helt omöjligt ska det ju inte vara! :) Ska nog försöka gå på det på söndagarna här i vår... Det är ju nära och bra när det är på Örnäsets Sprthall... Tjejen som leder det gör det i egen regi, och det skulle nog kosta 650 kronor för 10 gånger... Och 10 gånger borde man ju lyckas gå fram till sommaren! :)

Nu ska denna fröken borsta gaddarna å hoppa i säng! Morgondagen börjas på Kommunhälsan med uppföljningen på hälsotestet... Ska bli intressant å se om man lyckats förbättra konditionen sen sist.... :) Nåja, det visar sig imorgon! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0