Jullov

Jaaa! Nu kan jag skriva jullov på agendan... Jullov till den 8 januari... Ska bli så nice att bara vara i en massa dagar...  Och framförallt få sova tills jag vaknar! :) Bara det! :)

Har nu anlänt till byn och här blir jag några dagar... Jag hade ju planerat att åka buss, men då jag har många goda vänner, så slutade det med att jag fick åka bil med D... Och eftersom väskan redan var hos familjen på Sst så var jag fräck nog att bjuda in mig själv på middag... ;) Så istället för en ensam bussresa fick jag sällskap till middag och sällskap på resan hem i bil... :) Inte illa alls!

Nu är det snart GOD NATT! För det är med mycket god vilja jag orkar skriva nåt alls här! ;)



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0