Förvirrad person!

Det är jag i ett nöt-skal just nu! Antagligen är den största förklaringen att jag är så trött så jag knappt orkar tänka! :) Därav förvirringen... Känns ibland som om hjärnan inte riktigt hinner uppfatta vad som händer... Vilken himla tur att jag får lite "jullov" snart då! En dag till att vakna till klockan, sen ska jag sova tills jag vaknar, minsann! :)

Min tillfälliga förvirring gör att jag bland annat:

♦ Får dricka kallt kaffe för att jag glömt att jag hällt upp kaffe i en kopp...
♦ Inte hittar hem alla dagar... ;) Nåja det låter värre än det är, för jag upptäckte att jag hade passerat mitt eget hem när jag stod utanför huset 4 portar bort...
♦ Jag glömmer att jag faktiskt är ägare till mitt eget körkort... Det efter att L sa att P faktiskt kunde skjutsa hem mig så jag kunde hämta mina grejer å sedan återkomma... Det tog ett tag innan poletten trillade ner och vi insåg att jag nog trots allt är kapabel att köra själv... :)
♦ Får gå tillbaka hem när jag glömt jobbnyckeln och ska öppna på arbetet... (Tur att jag inte hann så långt!)

Och det var bara delar av min förvirring... Men som sagt, får jag bara vila upp mig, så blir jag nog som ny igen! ;)

Det är tur att ett gott skratt förlänger livet, för jag förgyller nog några personers liv med mina knasiga uttryck och annat tok jag gör... :) Ikväll var senast... L skulle hämta upp min väska för att jag ska slippa släpa med den till arbetet eftersom jag ska åka till bussen direkt efter jobbet imorgon... Och eftersom jag då är så trött så är ju min ambition att gå å lägga mig tidigt... Jag hade i alla fall duschat å gick ut med väskan endast iförd badrock och på fötterna hade jag mina "Kero´s näbbtofflor"... Om någon såg mig kunde dom ju undra! L å J skrattade i alla fall! Tur att människor skrattar MED mig å inte ÅT mig! ;)

Och nu ska jag gå å lägga mig för nu har klockan passerat 22! :) Imorgon är det JULLOV och jag åker till byn för julfirande! Hallelujah! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0