Veet varmvax

Nu är jag en erfarenhet rikare igen! Har provat på att vaxa benen med varm vax... Det var ju en synnerligen speciell upplevelse... :) Det var ju ganska kladdigt innan jag ens fått vax på benet och sen skulle det kletas ut och man fick ju inte täcka hela benet på en gång utan bara en bit i taget... Om det gjorde ont? Näää det kan jag inte påstå! Så nåt positivt var det i alla fall med det hela... Dock tror jag att man ska bli en erfaren vaxare av benen för att det ska ge goda resultat! Nog försvann ju håren, men tyvärr fick jag inte bort allt, så nog måste benen under hyveln i alla fall! :) Så kladdigt och ganska tidsödande... Men som sagt, jag ger inte upp ännu! Nästa gång går det säkert både lättare och är mindre kladdigt! För som sagt, det gjorde inte så särskilt ont, så av den orsaken behöver man i alla fall inte ge upp!

Warm Wax

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0