Värmande möte

Har tillbringat hela eftermiddagen med en av dom bästa jag har! Finaste E ♥ Åkte buss till Råneå å hämtade henne på hennes nya förskola... Ryktet hade hunnit före mig, så fröknarna visste att Faster är förskollärare... ;) Kanske tur det så dom förstår varför jag ställer så "konstiga" frågor... ;) Möttes av en lycklig brorsdotter som såg mig från fönstret å hann till dörren snabbt! Så säger hon att "Fröknarna sa att Pappa ringde och du skulle komma om en stund" När jag frågade om det hade gått en stund så tyckte hon det. :) Fick mig sen en rundvisning på avdelningen av E och hon berättade villigt om vad man kunde göra i de olika rummen... :)

Sen har vi lekt hela eftermiddagen, byggt lego och lekt med djuren, läst böcker och lekt "kurragömma"... Det är fantastiskt att kunna ge henne 100% uppmärksamhet under en stund... Det är livskvalité för mig! :) Vi har haft så kul! :) Sen kom Lillebror och Svägerskan hem och vi åt mumsig middag å hann surra lite... Kändes verkligen som att det var längesen vi sågs! Och det är det ju oxå... Tog sen sista bussen hem vid 19...

Imorgon är det dags för kompetensdag på Nordkalotten... "Implementering av Nya Reviderade Läroplanen"... Hoppas på en bra dag! :)

Varm i själen efter dagens möte, ska jag nu snart hoppa i säng!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0