Under ytan

Känner mig ungefär like this idag....... 

Man har använt kaffe som uppiggande dryck under dagen! Nu får man ju faktiskt sova snart! :)

Idag har ju halva arbets veckan passerat! Gårdagens arbetspass på ca 12 timmar kan ju vara en av orsakerna till dagens trötthet, kiropraktorbesöket en annan... Känns lite som att jag är under ytan, men det är nog högst tillfälligt å jag antar att det känns bättre redan imorgon! :)

Imorgon öppnar jag och sen ska jag åka till min älskade brorsdotter och hämta henne på hennes nya förskola! Längtar efter henne så det nästan gör ont i hjärtat. :) Det känns som att det är en evighet sen vi träffats, å över två veckor är ju faktiskt nästan en evighet... ;) Ska i alla fall bli kul å ses å spännande att få se hennes nya förskola. :)

På fredag står det utbildning i den Reviderade Läroplanen på schemat, en hel dag ute på Nordkalotten... Sen är arbetsveckan till ända, IGEN... Redan gått tre veckor efter semestern, å nu känns det nästan som att vardagen hunnit ikapp en. Bara att ta tag i den där träningen oxå, så är det höst och vardag på riktigt! :)

Näää, nu tror jag att jag ska borsta tänderna å gå å lägga mig! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0