Trött, tröttare... JAG!

Jag känner mig som en sömngångare! Och jag hoppas innerligt att det bara ska ta en vecka för att komma tillbaka till den normala vardagsrutinen... För just nu så känns det som om kroppen vill vara vaken sent på kvällen/natten och sova läääänge på morgonen.. Inte som sig bör sova på kvällen/natten och vara pigg på morgonen! Om det kändes som att jag väcktes från det döda i måndags morse så kunde jag då inte alls somna på måndag kväll... Så natten till tisdag sov jag kanske 4-5 timmar... Så vad gör jag då?? Jo, jag vilar på soffan för att över huvudtaget orka stå upp... Igår hade jag i alla fall disciplinen att bara sova 30 minuter och det var lite lättare att somna på kvällen... Men även om jag är galet trött och går å lägger mig, så kan jag inte somna, så då får man ligga där å vänta på sömnen... Men alltså jag begriper inte varför jag ska vara så vansinnigt trött?! Nåja... Det går nog över å snart är det ju helg igen! ;)

Så jag ska ju inte påstå att jag gjort nåt särskilt alls denna vecka! Motionera, vad är det?? När man knappt orkar stå, så är det jobbigt att gå! ;) Men som sagt jag ser fram emot helgen å då ska jag orka allt! Dessutom har det ju blivit höst ute, så man blir ju som trött av vädret oxå! (Mycket hittar man att skylla på... ;) ) Igår gjorde jag i alla fall paj till middag, så nu har jag några middagar framöver... :) Idag har jag varit på massage hos Bästa K! Helt underbart att kunna vrida på huvudet igen! :) Kanske måste gå snart igen så denna känsla kvarstår... Gissar på grym träningsvärk imorgon!

Nu en kopp te i soffan... Å vänta på sömnen! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0