Surströmmingspremiär

Det är det idag! Och för första gången, tror jag faktiskt, har jag ätit surströmming just på premiär dagen... :) Gott var det i alla fall! Så då har man alltså ätit alldeles för mycket! Jag å L har varit till L i Örarna, så vi har ätit surströmming, å jordgubbspaj, surrat, snusat bebis och lekt med Guddottern... Inte alls illa för en vanlig torsdag! :)

Nu är man rätt slut som artist... Har fortfarande vissa problem med sömnen... Å nu är man dessutom förkyld, vilket jag med all kraft motar bort... Ja, å med hjälp av viss medicin såsom rinexin oxå... Natten till onsdag sov jag inte många timmar... Kollade på klockan senast 2.30 och skulle upp ca tre timmar senare... Så visst känns det i kroppen.... Idag har vi haft 23 barn på jobbet, å många kom sin första dag idag, så då är det mycket som ska hinna undersökas och ljudnivån är därefter... :) Men det är underbart att träffa dom alla! Nu väntar vi endast på dom övriga 12, så är alla på plats! ;)

Nu ska jag återgå till mitt broderi..... Höst sysselsättning, tydligen! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0