Skateparken

Fick nöjet att besöka skateparken i lördags tillsammans med mina fina killar! Ja, deras mamma L var också med efter ett stadsbesök... :) Vi hade lite picknick där i parken också, och killarna for runt med "kickbikes", cykel och även en "bobbycar". :) Det slog mig när jag satt där och tittade när killarna roade sig att det verkligen var en tillåtande stämning där. Det var människor där i alla åldrar och alla tog hänsyn till varandra. Som lilla U som var där med sin bobbycar, ingen som klagade på det, utan behövdes det så väntade man ut honom eller åkte runt. Så jag säger bara vilken himla bra grej det är den där parken! :) En park för alla, faktiskt!



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0