Love & other drugs

Kan kärlek vara en drog? Eller är det så att det kanske är den kraftigaste av alla droger? Den som driver oss till många underliga saker, men också många väldigt bra saker... Eller är det faktiskt också kärleken till andra droger som gör att man är beroende? Den kemiska kärleken...? Hmmmm Mycket att fundera på så här på kvällskvisten...
 :)
Det jag i alla fall vet är att man inte kan leva utan kärlek, så kanske det är en drog då? Spädbarn dör om de inte får beröring å kärlek... Så nog behöver vi den i alla fall! Kärlek, kärlek, kärlek.........

Men det var filmen jag syftade på i rubriken... Har sett den ikväll och kan säga att det är en klart sevärd film. Sån där "må-bra-film" helt i min smak! :)




Nu kanske det börjar vara dags att sluta sina blå/gröna... Har dock sovit på soffan när jag kom hem i eftermiddag, så jag är ju inte jätte trött just nu... Men jag tror ju inte jag kommer ha några större problem med att sova när jag väl lägger mig ner... :) Imorgon ska vi på bartömning på BBB om allt går som det ska, å det borde det väl göra?!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0