Livet är för kort för att kastas bort

Pratade med Mamma i telefon nyss och fick höra en tråkig historia. Jag har tidigare läst på FB att en av mina kusiner skrivit att en ung människa förolyckats... Nu har jag pratat med Mamma som pratat med Moster och nu kom den händelsen betydligt närmare... För jag vet ju vem den killen var. Han har varit hemma hos mig när jag bodde i Umeå och var en god vän till min kusin! Man vet verkligen aldrig när ens dagar är räknade... Så glöm inte bort att leva livet levande!!!

"Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerbart och ångra aldrig något som fått dig att le!"

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0