I min fantasi...

Igår var det tisdag och jag hade trevligt umgänge hela dagen lång! Började med att luncha på Symphonie med Finaste J och efter det tog jag bussen till Råneå för att hälsa på. Möttes av en nyvaken Brorsdotter som kommer springandes och slänger sig i min famn! Kan man få ett bättre bemötande?! Sen var det bara att leka, leka, leka... Hann knappt med att samtala med Lillebror och Svägerskan för att E skulle leka. Och Faster har ju lite svårt att säga nej till sin lilla skatt... :) Fick ju byta några ord med de vuxna i alla fall... ;) Men då har vi lekt också... Lagat mat, varit hos doktorn, flygit till Thailand, gått på promenad, letat fåglar, cyklat och en massa annat... Man hinner mycket när man är drygt 2 år... Varje lek varar inte så länge då... :) Sen tog jag sista bussen tillbaka till stan...

Idag är det onsdag och jag känner mig energifattig... Rätt trött person, men det går nog över! Jag har hört av min kloka vän L att man kan hitta energi i botten på en ölflaska om man dricker ölen tillsammans med trevliga personer! :) Och avsikten är ju att göra det under Luleå Kalasets tre dagar... ;) Nåja, var i alla fall på besök hos den kloka vännen å hennes familj och drack lite kaffe på eftermiddagen, fyllde på lite energi bara av det! :)

Så nu är det alltså inte många dagar kvar av denna semester... På ett sätt längtar jag tillbaka till jobbet och alla fina barnen och kollegorna och på ett annat sätt skulle jag gärna vara ledig! :) Men nog är det rätt skönt att få rutiner igen och komma tillbaka till vardagen för när sommaren är slut är det inte lika kul att vara ledig längre... ;)

Nu ska jag försöka hitta på nåt att äta till middag... TRÅKIGT! Har heller inte riktigt energi till att komma på vad man ska äta... Men äta bör man ju göra för att överleva... ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0