I hate myself for loving you

Visst var det Joan Jett som sjöng en låt med den titeln?! Fråga mig inte varför just den flög genom huudet och dessutom hamnade som rubrik... :)

Kan hända att rubriken kom av att jag just idag är vansinnigt less på att ha ont i min nacke/skuldror! Jag härdar oftast ut och tänker inte så mycket på det. Det brukar gå rätt bra när jag går på massage regelbundet och om jag dessutom tränar, så håller det sig riktigt bra... Men den senaste tiden så har jag ju förstått att det är en tidsfråga innan det rasar fullständigt... Och ibland är envishet inte bra, nu har jag ju dragit ut på detta kiropraktorbesök tills det nästan inte finns nån annan utväg. Gårdagens gymnastiserande med dammsugare och skurmopp gillade tydligen inte nacken, så idag är det värktabletter som gäller. Och tidsbokning till kiropraktor M... Fick en tid imorgon på morgonen, så nu är det bara å hoppas det går till sig... Jag tycker inte om att jag inte kan göra vad jag vill, eller kan å kan, men jag kan ju oxå få lida för det...

Sådärja, nu har jag fått gnälla lite, så nu blir det säkert lite bättre! ;) Annars har jag haft en bra dag! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0