Det kom ett brev...

Idag kom ett brev från Tjejemilen med posten och ljuset gick upp för mig att jag faktiskt ska plåga mig igenom det där loppet om bara 3 veckor!!! Förvånad Hur det då ska gå, det återstår att se! Med min stukade fot går det inte så bra att springa, å hur det går med kondisen då kan man ju räkna ut! Käpprätt åt h-vete!!  Men, men det löser nog sig! Det är ju "bara" en mil! Dessutom har jag varit så trött denna vecka så det har varit ett helt företag att orka vara vaken...... Men imorgon är det LÖRDAG och då ska jag promenera.... en mil kanske?!

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: milla

Det var kul att öppna posten idag ;)

Hoppas foten håller!

Själv har jag åkt på en förkylning med rejäl halsont, typisk.

2011-08-13 @ 01:28:23
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0