Det är över nu

Jaaa, årets Kalas är över, lagt till handlingarna, slut... PUNKT sätter vi för det! Jag har haft en otroligt trevlig helg med massor av trevliga personer! Har träffat gamla bekanta, och vänner! Har skrattat så tårarna runnit och man fått ont i magen, ätit festivalmat och druckit festival öl, sett lite av artisterna... Ja, jag har helt enkelt umgåtts och haft kul! Tack alla fina som varit med å gjort helgen trevlig! :)   

Årets sommarsemester är oxå över för denna gång... Sommaren har verkligen varit underbar! Man kan inte klaga på vädret (om det nu inte är så att man inte gillar när det är varmt förståss). Nu har man samlat på sig D-vitamin så vi får hoppas det räcker hela långa mörka hösten och vintern... Och vi har ju ännu en del av sommaren kvar, trots att jag börjar jobba! :) Men enligt väderlekssidorna jag sist tittade på ska det regna imorgon och vara typ 12 grader... Snacka om att det kommer kännas som höst!

Det känns ändå som om jag varit ledig ganska länge, (men man hade gärna varit ledig lite till, mycket vill ha mer. :) ). Eftersom jag började semestern med att åka till Göteborg och fortsatte sen till Byn, så känns det som att jag hunnit med en del! Dessa sista tre veckor har jag tillbringat i stan, med nåt besök på stranden och ganska mycket umgänge med vänner å bekanta! Jag är nöjd med min semester, ja!

Imorgon får man återgå till vardagen och börja försöka återfå rutiner igen... Inte sova till 9 (eller mer) och defenitivt inte uggla på nätterna! För då kommer det att bli jobbigt! Men efter en vecka brukar man känna sig ganska varm i kläderna och det känns inte som om man varit borta... Det ska i alla fall bli kul å träffa alla igen och se hur mycket barnen har vuxit och höra vad dom har att berätta... Vi har inte full barngrupp ännu heller, så det blir lite av en mjukstart i alla fall! :)

Nu ska jag återgå till att göra typ ingenting... Eller eventuellt slå på en film... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0