Världens finaste 2-åring!

Igår fyllde hon två år, våran Prinsessa! Man kan som inte fatta att hon redan är TVÅ år... Känns som nyss när jag fick reda på att jag skulle bli faster och vi började vänta på den där bebisen som bodde i Svägerskans mage... Och nog fick vi vänta, för hon tyckte minsann att det passade att bo lite extra länge där i sin mammas mage så vi på "utsidan" skulle hinna bli extra mycket nyfikna... :) Men till slut fick vi ju träffa henne! Och när jag pratade med min bror och med Svägerskan så fick jag tårar i ögonen av lycka! För att inte tala om när jag såg det där lilla trollet första gången! Det är verkligen en särskild känsla att få syskonbarn! Helt plötsligt slog det mig att hon ju faktiskt kan vara lik även mig.... :) Det har varit två otroligt glädjerika år med våran lilla solstråle! Hon sprider glädje, värme och energi runt sig och man kan bara älska henne! Jag är så himla lycklig över att få vara en del i hennes liv... Jag hoppas att jag kommer fortsätta vara viktig för henne även när hon blir "stor".... :)

Älskade unge grattis på din två års dag! ♥

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0