Våren är här!

Vilket helt underbart fantastiskt väder det har varit idag!! Våren har kommit för att stanna, i alla fall tills det blir sommar... Jag kan ju inte ens föreställa mig att det ska snöa mer nu... Å gissa om besvikelsen kommer vara ett faktum om så blir fallet.... Eftersom jag har nån form av virus i kroppen som ger mig lite feber nu å då (å ja, jag vet att jag borde vara hemma å vila, men jag orkar inte vara sjuk, om jag inte är jätte sjuk, så då jobbar jag istället.... DUMT, kan hända, men, men....) så har jag "träningsförbud" denna vecka.... Alltså inga lunchpromenader heller! Så denna lunch har jag tillbringar i solen ute på jobbet tillsammans med E, det var ju helt fantastiskt trevligt!! :) Kvällen har tillbringats hos Lillebror där lilla Lillebror också var... E hade mycket att berätta som vanligt... Å så har vi sett Bamse, som är stark! :)

Igår var jag till vännerna på Mjölkudden å hälsade på.... Massor med surr å gofika! :) Vi hade i alla fall en mycket trevlig kväll... Å när det är länge sen man sågs går tiden alldeles för fort...

Just nu känns det som att man skulle behöva dra i den där berömda handbromsen! Tiden rusar fram och man skulle vilja stanna den ett tag... Så man hinner med att njuta också! ;)

Nu blir det lite Grey´s på TV och sen hopp i säng... Imorgon är en ny dag som börjar tidigt.... :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0