Trött person!

Det kan jag skriva under på! Jag skulle ju träna efter personalmötet i eftermiddag... Så blev det INTE kan jag säga! Jag orkade verkligen inte... Det är så ibland... Å så var det idag... Jag la mig på soffan å har sovit... Så hur det blir med nattsömnen återstår att se... Men jag är då fortfarande så himla trött så jag kan inte tänka mig annat än att jag kommer sova som en stock! :) Bara det nu inte är så att jag håller på att bli sjuk, för det har jag INTE varken tid eller lust med, så det så!

Jag har ju i alla fall samtalat med goda vännen L i telefon helt länge, så något "vettigt" har jag åstadkommit trots allt! ;) Som vanligt har tiden gått alldeles för fort å det är alldeles för länge sen vi sågs eller samtalade med varandra....

Nu tror jag bestämt att jag ska ge upp å hoppas på att drömma nån "sann-dröm" eller nåt?! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0