Teknikens Hus

Denna arbetsdag avslutades på Teknikens Hus... Det var Pedagogiska Nätverket som ordnat det... Det var en riktigt trevlig å lärorik tillställning... :) Å så är det ju kul att få nya ideér om hur man kan jobba med Naturvetenskap och Teknik med barnen! Alltid lär man sig något å att få nya ideér är ju aldrig fel!

På mitt arbete är mina kollegor mer eller mindre krassliga å nu är det nog nästan bara jag (peppar, peppar ta i trä!) som inte varit sjuk! Å jag hade tänkt förbli frisk!! :) Min E har varit sjuk hela veckan, men idag var hon på plats å jag tror både hon å barnen tyckte det var kul att ses! :) Å även vi vuxna tyckte ju det var trevligt såklart! Hon är verkligen våran Bonus som är en hjälpande hand! Det går nog inte en dag utan att vi är tacksamma för att hon finns! Vi har fostrat henne väl! ;) Nu har jag även fixat tider till nästan alla mina ansvarsbarns föräldrar för utvecklingssamtal å jag ska ha samtalen på en kväll! Lär väl vara lagom mör i huvudet efteråt! :)

Jag har ju hunnit med att vara på joggingtur två gånger i veckan å just idag kändes det faktsiskt inte omöjligt att orka springa fem kilometer! :) Måste ju bara lära mig andas, så blir det nog fint! Å det är nu en månad kvar innan Vårruset, så jag borde klara mitt mål! :) Gilla, gilla, gilla!

Nu ska jag bege mig i säng! Höll på att somna i soffan, men gick å satte mig vid datorn istället å vad händer då?! Jo, man blir pigg! Ganska onödigt!! Men, imorgon är det ju fredag!!! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0