Slöar söndag idag

Efter min vecka som kändes som att den var sänd från ett mycket varmt ställe så kanske jag faktiskt behöver denna slöa söndag?! Men jag är galet sällskaps sjuk och hade gärna umgåtts med någon just nu! Jaja, så är det ibland å nu verkar många hemskt upptagna.... :)

Det blev after work på fredag trots att jag hade vågat mig på att skriva det i bloggen... Som sagt, så vågade jag nästan inte alls nämna mina planer, för då gick det ju åt självaste h-vete... Man kan ju säga att det har varit en hel del besvikelser denna vecka, men det är bara att resa sig och gå vidare! Ibland är det lika bra att bara skratta åt eländet!

Vi var å käkade på Amphion jag och mina "soc-brudar", vi var fyra stycken och det var mycket trevligt vill jag lova! Jag, A och L gick vidare och satt på Bishops och pratade om livet! Oj vad ni gör mig klok!! Jag lär mig verkligen så mycket av er! Jag lär mig mycket om mig själv av att umgås med er och jag är tacksam över att våra vägar korsats och att vi fortfarande sitter på samma "tåg"! Jag hoppas att ni aldrig kastar av mig, för jag ska då minsann ha er kvar!!! Tack gulliga, gulliga ni för i fredags!! ♥

I går var det då lördag och tre års kalas... Åkte dit med Fina L och E... Vi hade en mycket trevlig eftermiddag och kväll... Det slutade med att vi även intog middag där hos Guddottern med familj... Trevligt minsann! Så jag var väl hemma vid 20 och tillbringade resten av kvällen halvsovandes framför TV:n... Det blev en tidig kväll! Undra varför?! ;)

Och så var det söndag idag och helgen lider mot sitt slut... VARFÖR går alltid helgerna så fort??? Galet att man nyss haft semester å att man redan längtar efter mer ledighet! :) Idag har det inte blivit så särskilt mycket uträttat, men jag har i alla fall besökt affären och förlängt vårat LOTTO... Nu SKA vi vinna!! Tänk om man i alla fall skulle vinna några hundra, men nej... Sisådär 20kronor är tydligen tillräckligt... Nåja, den som väntar på något gott heter det ju... ;)

Sen har jag sett "2012" och fått en viss panik över att världen snart ska gå under... Jag ska inte se sådana där katastrof filmer som får mig att börja fantisera... Och nu när det varit flera Tsunamin och andra katastrofer i världen de senaste åren så börjar man ju tänka att dom kanske har rätt dom som förutspått världens undergång... USCH, det ska vi inte tänka på!

Imorgon är en ny vecka med nya utmaningar... På måndag har vi p-möte till 17, på tisdag nätverksträff 18.30-21, på onsdag har jag massage, ska hämta hem mina fina Thailandsresenärer och sen gå å se Di Leva... Om jag nu törs skriva ner nåt här vill säga?! Men förbannelsen borde ju vara bruten eftersom jag hade en trevlig fredag... ;)

Nu tror jag bestämt att jag ska dricka lite mer kaffe i min ensamhet... Och kanske jaga reda på nåt sällskap till kaffet?! :)

Kram alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0