3 år...

Min älskade favorit N som är min Guddotter har fyllt 3 år... TRE år! Men hur fort kan tiden gå egentligen?! Det känns som nyss när jag trampade på jobbet och väntade på att få höra vem som bodde i Mamma L mage! Hon hade ju bråttom ut vårat lilla hjärta... Tre veckor innan kom hon, och eftersom det var 1:a april var det vissa som trodde dom skojade när dom berättade att hon kommit... :) Dessuom åkte jag på influensa då, så jag fick inte träffa henne på ytterligare två veckor, tror jag.... Som jag längtade efter henne! Den som säger att man inte kan älska andras barn har inte träffat mig! ;) Jag älskar verkligen henne! ♥ (Och flera andra av andras barn som jag anser vara lite mina... ;)) Igår var jag på tre års kalas hos henne... Och jag kan bara njuta av att jag får vara en del i hennes liv! Att hon berättar att hon älskar mig och vill vara med mig... Jag hoppas det är så när hon är stor också! :) Det är så kul att få vara med och se hur hon utvecklas och lär sig en massa nytt varje dag! Jag är verkligen glad och tacksam för att få dela allt det med henne och hennes familj! Så lite i efterskott säger vi GRATTIS älskade unge på 3-års dagen!!!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0