Välkommen underbara helg!

Helgen känns mycket välkommen! Så skönt att sova tills man vaknar av sig själv! Och sen kanske sova en stund till bara för att man kan! :) Det måste vara så här barnen på förskolan känner sig när dom "inskolas"... En massa nya intryck varje dag och denna obeskrivliga trötthet sen! Det är som att man är trött fast man sover.... Men det blir bättre å bättre och nu när jag för fullt övar mig i att förstå att jag inte kan ha koll på allt utan får ta reda på saker allt eftersom och måste lita på att någon annan vet så blir det nog snart riktigt bra.... Det jag nog egentligen har svårast att vänja mig vid är ljudnivån... Det är stor skillnad på ljudnivån när det är 17 barn och när det är 37... Nu har vi inte haft 37 barn ännu och inte ens haft full grupp, och det kanske är tur det! :) Men som sagt, många barn som "finns till" gör att det är en hel del ljud... Man måste väl börja öva sig i att stänga av öronen oxå! ;)

Denna afton blir det inte mycket gjort... Några stygn på nya projektet som ska bli en julkalender... :) Jag har ju för avsikt att bli klar till jul (om jag ska vara ärlig så har jag för avsikt att hinna med två stycken, men eftersom jag trots allt efter snart 34 år börjar känna mig själv så har jag oxå börjat inse att min tid är inte den samma som den "vanliga" tiden... Jag ÄR tidsoptimist!!) och så äter jag GODIS! Imrogn bär det av till goda vännen Cammo på husfest! Det blir trevligt att träffa både nya å gamla bekantskaper! :)

Och nu ska bilden in! På doptavlan som jag ju faktsikt blivit klar med!! :)



Trevlig helg!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0