Sommaren är kort...

Usch idag kändes det verkligen som om hösten är ett faktum! Det har den väl varit ett tag, men idag har regnet öst ner och det kändes riktigt höstaktigt... Det känns som om denna sommar var alldeles för kort! Det har ju inte varit en sådan där riktig toppen sommar med sol i flera dagar i sträck, det har ju som kommit regnskurar lite var å varannan dag tycker jag... Nu är det bara att ha en massa skoj inplanerat så hösten går fort, för annars hamnar man väl i ide som björnen... Jag är ju en av dom som önskar mig snö hyfsat tidigt, för då blir det ljusare ute och livet blir lite lättare med ljuset! :)

Dagen idag har gått åt till att tvätta och plocka undan "sommaren"... Kanske därför det också kändes som om hösten var ett faktum?! Jag har plockat in mina utemöbler från balkongen och även plockat undan sommarkläder... Passade på att rensa bort lite av dom samtidigt, så blir bördan lite lättare! Man blir ju lättare av att rensa sägs det! Å det känns då så oxå! :) Och så har jag badat bastu. Lilla Lillebror hade bokat och han behövde inte hela sin tid, så jag passade på! Tänkte att jag kan ånga ut lite av det täppta som bor i mitt huvud... Sen har finaste Guddottern och hennes mamma varit förbi och vi har gemensamt ätit på MAX... Haft lite lördagslyx... :)

Jag är grymt hes, och det verkar som om denna förkylning ska gå igenom allt innan den kan lämna min kropp i fred! Det skulle som kännas bättre om man fick bli riktigt sjuk med feber och så var det över på nån dag, istället för detta sega utdragna... Nu har jag varit sjuk i två veckor.... Halsont, huvudvärk, täppt i bihålorna, lock för örat, och nu heshet och hosta... Så nu står mitt hopp till att det ska försvinna! Rösten är ju rätt bra när man varit tyst ett längre tag, så jag ska väl kanske vara ensam och inte prata i telefon.... :)

Torsdagens föräldramöte gick bara fint! Fick faktiskt en del beröm om att jag upplevdes som en duktig pedagog och det är kul! När man är ny så känns det bra att höra! När någon säger att man är på rätt ställe med rätt jobb, då får man det bekräftat! ;)

Igår var vi till Bästa T och åt surströmming! Det var första gången för mig detta år, så det var riktigt gott!! Å så trevligt att umgås med fina tjejer också och surra lite! En bra fredag! :)

Nu ska jag nog bara ta det coolt resten av kvällen om jag nu inte får för mig nåt annat helt plötsligt... :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: issac-isak

vilka fina bilder tycker jag vad heter tjejen?

2010-10-23 @ 13:24:39
Postat av: issac-isak

2010-10-23 @ 13:25:52
Postat av: issac-isak

är det Mojjes blogg iså iofal hej popkorn frisyren är inte borta ser jag! du fick ju ta platttong för du var kär i mimmis mamma!

issac-isak

2010-10-23 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0