"I ett fotoalbum....

... där står tiden stilla!" För att fortsätta på temat med dansbands texter! :) Finaste L hade skickat lite länkar åt mig på FB och när jag lyssnar på dom kommer jag på mig själv med att sitta å le... Vilka minnen dessa låtar medför! Och det är en lång tid av minnen som dyker upp... :) Och som sagt, I ett fotoalbum där står tiden stilla... Man kan sätta sig ner och komma ihåg... men bara det som var bra! Det som var mindre bra kan man sudda ut från minnet och endast använda som erfarenhet i livet! :)

Vaknade i morse med en otäck känsla i halsen! Jag som har suttit och tänkt att det var ju fantastiskt att jag sluppit bli sjuk... Man ska aldrig säga så, då kommer det som ett brev på posten... Ont i halsen som tusan idag, men det är ju bara å hoppas att det stannar vid det!! Jag ska ju iväg på husfest i afton, inte har jag tid med nån infektion nu inte!

Jag har sovit till nästan halv tio i morse!! Antagligen behövdes det! Sen har jag kokat fisksoppa till lunch, tänkte att det är bra med soppa mot denna onda hals..... Och snart så ska jag packa mig iväg mot Cammo... Sista bussen dit ut går redan före 16, så det är inte så länge kvar!

Tack för kommentaren L! Den gjorde mig glad! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0