"Är du min älskling än.........."


♥ Love you my friend! ♥

Jag och L har varit förlovade i 15 år (sen kan man undra hur det kan vara så jä-la länge sen sommaren 1995?!) och fortfarande "får vi komma hem igen..." :) Detta för att citera en av Lasse Stefanz´s (eller har jag fel nu??) låtar... Vi är inte bara goda vänner vi har samma klädsmak oxå, tydligen... Denna sommar lyckades vi ta på oss likadana kläder på två av de tillställningar vi var på gemensamt... Så kan det gå! :)

Vad vore livet utan vänner?! Förmodligen väldigt fattigt!! Jag är rik för jag har många vänner! Och många nära vänner... Det sägs att man ska ha minst fyra stycken nära vänner som kan hålla i fallskärmen om man behöver hoppa.... Jag skulle klara fallet! Jag är rätt säker på det! :)

Till mina vänner: Ni är (mer än) GULD värda!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: L

Tänk att vi är så kära ännu efter 15 år att vi hånglar offentligt på det sättet! :)

Vad vore jag (och hela min familj) utan dig? Du är värdefull och viktig för oss alla...och vet du..bara vi är ju 5 pers som genast skulle hålla i!

Det är inte alla som har en moster I, och det är de mina grymt nöjda med..Och tänk att till och med finaste maken är nöjd med min trolovade, även om jag är gift med honom...Puss igen!

2010-09-04 @ 07:51:47
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Anci

Tack du fina! Och tänka sig att vi visar vår kärlek så öppet ännu! :D Tack för att ni finns! Puss!!

2010-09-04 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0