Amor Vincit Omnia

Jaaa, så tror jag att det är, Kärleken Övervinner Allt! Fina vännen J har tatuerat in det på sin arm å ärligt talat så är jag grymt sugen på att pränta in dom orden i nacken på mig själv! :) Om vi försöker leva efter det så blir nog världen en vackrare plats för oss alla! Tror ni inte det?! Idag när jag var inne på "vilan" med mina fina barn på jobbet slår mig tanken att kärleken, att vara kär alltså, nog redan finns inbyggd i oss när vi är väldigt små... Det är en pojke som är ganska förtjust i en flicka på förskolan och han vill alltid sova nära henne och så vill han snurra henne i håret... Och det får han! :) Idag låg dom så himla nära varandra och det var bara hur vackert som helst att se! :) Mer kärlek till folket! ;)

Festen hemma hos Bästa Cammo och hennes fantastiska grannar var mycket trevlig! Det var hur mysigt som helst med lyktor i trädgården och eld och mys! Vi grillade och åt gott och surrade och SKRATTADE! Det var hur trevligt som helst med en massa trevliga och roliga människor! Både nya och gamla bekantskaper.... Nice helt enkelt! Mer sånt oxå! :) Sov sedan över hos Cammo så jag hjälpte dom att städa på söndagen innan Cammo senare på eftermiddagen skjutsade hem mig... Bra helg! :)





I övrigt så är förkylningen ett faktum och i vanlig ordning så har det slagit igen i bihålorna! Fy vad irro! Bara å hoppas på att lite rinexin får bort eländet..... Så det inte tar en massa veckor.... Nåja, inte mycket att göra åt, bara å vänta och försöka (ja exakt det var ordet) ta det lugnt och vila....

På måndag hade vi personalmöte och igår var jag på en mycket efterlängtad massage! Gissa om den var välbehövlig?! Men det känns betydligt bättre idag, så visst hjälper det! Imorgon är det dags för frissa-besök, oxå det välbehövligt, så det här är en riktigt bra vecka! :)

Nä, nu IDOL!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0