60 år...

... det har Pappa hunnit fylla! Konstigt... 60 år... Det känns inte som om han ska vara så gammal ännu... Fast å andra sidan har både jag å Lillebror passerat 30, så det kanske inte är så konstigt egentligen... Men man tycker ju nånstans att tiden står stilla....

Nu befinner jag mig i byn å ikväll ska vi fira med lite gäster, smörgåstårta och tårta, ska bli trevligt! Idag har jag haft en effektiv dag... Har varit ute på förmiddagen med Lill♥ och tittat på hästarna och varit i en lekpark... Å så har jag å lilla Lillebror varit till affären och sedan även i skogen med Resso... Han behövde få springa av sig och 40 minuter räcker en bra bit när man inte är så stor... :) Efter det har jag bakat en ananaskaka och nu tar jag det coolt en stund innan vi ska ställa iordning för festligheter...

Gårdagen var också en rätt hektisk dag då jag var riktigt trött! Usch, man är verkligen inte en trevlig människa när man är trött... Å det gillar jag inte! Nåja, jag å lilla Lillebror hann med å vara in på stan och fixa blommor till Pappa, vara på Systembolaget, hämta ut biljetter på Kulturens Hus och så hann jag köpa mig ett par "överdragsbyxor"... Fort var det gjort å på rea var dom! :) Sen åkte vi till byn med Bror och hela familjen.

Jag å Fina L ska gå å se Mia Skäringer... Ska bli trevligt... Kanske lite dyrt, men det kan det vara värt! Dessutom hade jag ett presentkort så min biljett blev inte så dyr ändå! :)

Nu ska jag gå å ta mig en kopp kaffe och börja duka fram för firandet av Bästa Pappa 60år!! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0