Vardagslyx

Idag hade vi planeringsdag hela dagen... Vilket underbart gäng jag jobbar med! Olika, men ändå lika! Vi skrattar mycket å det gör ju livet lite lättare oavsett svårigheter..... :) Förändringar är inte alltid av ondo och med facit i hand är jag glad att jag blev tvungen att byta jobb.... Jag saknar barn å föräldrar från Lantis massor och jag tänker på dom rätt ofta... Undrar hur det går för barnen å så... Men jag är glad att jag hamnade där jag hamnade... Jag tror ju på ödet och på att det du sänder ut kommer åter till dig... Så om du är glad och positiv och hjälper andra så får du tillbaka det! Och är det så att du är bitter å otrevlig å negativ... Ja, då får du tillbaka det också... Jag försöker själv leva efter den gyllene regeln: "Som du vill att människorna ska behandla dig, så ska du också behandla dem"... Funkar rätt bra! :)

Efter att vi planerat gick jag mot stan för att gå på massage... Jag började med att gå in på Åhléns å köpa ett "puderfoundation" som jag nu ångrade å måste lämna tillbaka... Insåg att det var 70 kronor billigare på ett annat ställe, å då får det bli värt ett stadsbesök! :) För det priset hoppas jag dessutom att det är värt sina pengar... :)

Sen var det dags för min vardagslyx, massage på LYXX! Det är något jag unnar mig regelbundet, nästan varje månad och det är värt sina pengar! Jag mår så mycket bättre i nacke/axlar/rygg när jag har varit på massage. Hotstone massage är något jag varmt kan rekommendera alla som inte provat. Jag svarar bra på massage å ännu bättre när det tillförs värme... Ann sa idag att det är en fröjd att massera min rygg, för det händer så mycket! Det är ju ett positivt tecken på att det är bra! :) Efter det frågade jag om hon råkade ha tid över för att plocka å färga mina ögonbryn å det hade hon! Tack för det! Det var inte en dag för tidigt! ;) Så när jag åkte hem från stan idag var jag över tusen kronor fattigare! Nu ska ju pudret tillbaka, men jag har ju för avsikt att köpa ett nytt... Farligt att besöka stan!!! Men idag var det lyx-tisdag! :)

Tisdag innebär ju också de Desperata Husfruarna, så det är vad jag ska göra i afton! Bara lata mig framför tv:n! Imorgon är det dags för en till kompetensdag... Röda tråden... Vi får väl se om det ger något, vi hade haft en massa att göra på förskolan istället, så vi får väl se om vi kan få genomföra det... Kanske om vi inte frågar först?! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

...och jag vet då 2 barn som saknar dig =)!!!!!

2010-11-04 @ 21:35:27
URL: http://www.tildeochellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0