Ny vecka har startat

Det känns som om jag hela dagen har levt på gårdagens föreläsning med Mia Skäringer... Det har som funnits en trevlig känsla i kroppen... Hon lämnade spår! Som sagt, en naken sanning med mycket humor och tankeställare...
Om att skaffa ett till barn

sång med mia

Stygn

Idag var första dagen jag promenerade till jobbet... Nu ska cykeln parkeras i källaren på vintersemester... Känns ju lite svårt att skiljas från den då det går betydligt snabbare att förflytta sig med den! :) Tidsoptimisten har talat! Det var dock nästan -6 grader och snö ute, så det kan väl räknas som vinter, kanske?! :) Så nu är det bara att räkna med mer tid på morgonen så jag hinner gå....... Jag är ju inte en "vintercyklist" Tänker att cykeln (och förmodligen även cyklisten själv) mår bättre om den inte behöver användas på vintern... Dessutom kan det vara lite halt oxå...

Har känt en viss kreativitet på arbetet idag, alltså en sådan pyssellust! :) Så jag har pysslat på med vårat blivande alfabet... Har tidigare ritat bokstäver och idag fick barnen pynta dem så fint! Och så ska dom upp på väggen sen! Jag var så inne i det jag höll på med så jag glömde bort att gå hem när klockan var 16... Okej, jag upptäckte det väl kanske 5 över, men ändå! ;) Ska nog kanske pyssla på här hemma med lite kort eller nåt senare.... Kreativiteten flödar!! Har fått en massa energi helt plötsligt, så jag måste ju ta vara på den! Säg det som varar förevigt... ;) Måste vara den fina vita snön som ligger på backen å ger mig glädje och energi! :)

Och så har jag ju fått dom där biljetterna till Idol GENREPET på torsdag!! Det ska bli kul! Ytterligare ett ljus i mörkret... Om jag hittar på en massa trevligt så är det snart jul å jag har överlevt hösten ett år till! :)

Äh! Nu ska jag vara lite kreativ, tror jag.... Efter att jag diskat.....

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0