Onsdags Ängel... :)

Om jag nu var Häxan Surtant här om dagen, så var jag väl en Ängel med ett tålamod av guld idag! :) Man kan säga att det varierar... Av nån konstig anledning så kan jag bli lugnare av att det är stressigt runt mig.... I morse när jag öppnade så ringde telefonen efter ca 7 minuter... Och jag vet hur det är när telefonen ringer den tiden... Någon är sjuk ur personalen... Jadå så var det! Jaha, maila efter vikarie... Som tur var hade vi inga barn före 7 i morse, för det är lite jobbigt att vara tvungen att "lämna" dom för att maila efter folk... Vi var endast tre i morse till frukost och vi hade runt 25 barn... Jaja, allt går... Och så hade vi vårat "nyaste" barn som fortfarande är rätt lessen... Jaja, allt går... :) Som sagt kan det i dessa situationer bli så att jag bara blir lugnare... Jag är ju bara EN person med TVÅ armar... Alltså hinner och kan jag inte göra mer än så. Så, det blir som det blir... Och det har ju gått bra! Jag hade "sov-vilan" idag och vårat nyaste barn har varit såååå lessen där inne tidigare. Idag var han nöjdå glad och upptäckte vad som faktiskt fanns i rummet... Dock hade han inte tid att sova! Men efter över en timme fick han stiga upp... Plötsligt händer det! Och sen fick jag gå hem kl. 13!

Nu ska jag iväg och hämta E-gumman och sen ska vi på kalas... Hoppas även vi hinner träffa Guddottern å hennes mamma! :) Sedan är det bara middag i magen och iväg på föreläsning ikväll! Jag tror den kan bli riktigt intressant! Så jag har fullspäckad schema även denna dag... :)

Imorgon är det redan torsdag å då ska jag på kalas igen! ;) *gillas*

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0