Tantvarning?!

Denna söndag har jag haft tvättstuga och även om den ligger i källaren, det vill säga utanför min lägenhet, har jag sprungit dit i långkalsonger!!! Inte för att jag mötte någon, men jag hade ju kunnat... Och inte hade jag brytt mig! Är det tantvarning på det??? ;)

Jag har också bakat bullar och lagat middag... Båda delarna fick lilla Lillebror smaka på! Jag fick godkänt! Så nu har detta hushåll bullar i frysen för fikasugna! :)


Som vanligt gick helgen alldeles för fort och fröken A borde ha sovit redan... MEN som vanligt är man vaken längre än man tänkt..... Hoppas halsontet ger med sig, för det är inte alls någon trevlig känsla i min hals just nu...

Ikväll fick jag ett mycket trevligt sms som sedan följdes av ett telefonsamtal... Cammo hade hittat en eventuell resa till oss!!!!!! :D Lyckliga jag!!

Nu MÅSTE jag sova!

Kram alla fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0