Nattuggla!

Förbannat att man aldrig tar sig i säng!!! Nu skyller jag lite på fullmånen oxå, att jag är trött, men ändå inte kan sova... Skylla på nåt måste man ju få göra! :)

Efter en låååång dag på arbetet borde man ju vara totalt slut som artist... Tog mig lite sovmorgon för att läsa i våran bok som vi avhandlar på p-möten bland annat! "Hissad och dissad" Bra bok!! Så jag började 9... Sen samverkansmöte från 13-16 och efter det p-möte till 18.30... Nääää, julgardinerna kom inte upp i fönstret idag! Men dom är i alla fall framplockade! :)

Måste bara avsluta med att säga att jag verkligen har fantastiska arbetskamrater! Tack å lov för det!!! Den som läst min blogg ett tag eller känner mig vet vad jag talar om............... :)

Nu sova! God natt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0