Kaffe å mörk choklad

Det är min tisdagslyx!

Laddar energi, massor med energi! För att orka fram till jul... Eller vi kan ju börja med att orka fram till helgen... Jag är så sjukt trött så mina kvällar går mest åt till att underhålla mig själv så jag inte ska somna å sen ha svårt att sova på natten... Och snart är fullmånen här igen... Då när man inte kan sova hur trött man än är... I alla fall oftast... Såg månen när jag gick hem från jobbet å då slog det mig att den snart är full igen... Alltså har det gått en månad igen oxå...

Utvecklingssamtalen rullar på på jobbet, fyra klara, bara två kvar... :) Känner mig lite lätt ostrukturerad med dessa samtal denna gång, men jag tror bara det är jag som vet om det! Föräldrarna får prata om det bästa dom har, sina barn, så dom är nog nöjda! :)

Imorgon är det öppning å sen ska jag hämta min älskade unge! Efter det blir det fika hos vännen C som fyller år, men inte blir äldre... ;) På aftonen är det föreläsning 18-21... Hur ska jag överleva att jag kommer missa i alla fall början å min favvo serie?! Tur det finns Internet! :)

Nu duschen å sen Desperate Houswifes!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0