Jag tog en kula för dig...

"Gubben i lådan" med Daniel Adams-Ray... Hittade av en händelse honom på Spotify och blev genast frälst! :)

"Jag gör det tusen gånger om....." Och med vissa människor är det ju så att man lätt skulle ta en kula för den människan! Jag har rätt många som jag skulle ta en kula för... Bara alla "mina" barn!! :)

Gårdags kvällen blev riktigt trevlig! Jag å C hämtade mat och åt tillsammans med MN... Sen kom S och L. Så vi fem har suttit å surrat och haft trevligt. När man inte är så många så hinner man som prata på ett annat sätt... :) Sen drog jag, MN och S ut på Olivers å där träffar vi Idolerna minsann!! Dom pratade med folk, så jag stod å surrade helt länge med Minnah och en stund med Olle... :) Å så kommer Andreas Wise fram och tar i hand... Så säger han typ "Så här snygga tjejer finns inte i Stockholm" och så ler han! Okej, lite smickrad blev man väl... Jag svarade att det är klart, för nu är ni i Norrland! ;) Synd att man inte tog med kameran... Fast kanske lika bra i och för sig... :) Ska eventuellt å se genrepet på torsdag! Bara jag får biljetterna av A-K, men det borde ju vara ett mindre bekymmer... :)

I eftermiddag blir det Mia Skäringer på Kulturens Hus tillsammans med Fina L!

Nu ska jag ut med alla flaskorna från igår! :) Orkar inte titta på dom! Passar nog på att ta en prommis oxå och rensa skallen lite! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0