Hej mitt vinterland!

Nu är det vinter på riktigt! Har kommit massor med snö idag! Det gillas!! Hoppas nu innerligt att den får vara kvar tills det är dags för vår!! Med vinter kommer tydligen oxå halka... Och givetvis har jag lyckats ramla idag!! Men vad f-n?! Gick i godan ro hem från arbetet å plötsligt satt jag på backen! Jaha! Och jag tror hela grannskapet hörde det, för jag skrek ju till när jag föll! Om jag då bara ramlat, men givetvis slog jag i höften så jag har väl vridit ryggen igen oxå... Så är man tillbaka på ruta ett! Blääääääääää Men, men... Är man klantig så är man! Inte mycket att göra åt det... :)

Nu har jag hunnit med både barngympa och Afro! Det var inte alls många barn på gympan idag, så det kanske var många sjuka, vad vet jag... Men på Afron var vi rätt många, kul! :) Hon är verkligen ett energi-knippe tjejen som leder det! Man blir glad av henne! :)

Nu är det dags för Grey´s! Å sen måste jag packa övernattningsväskan och ABSOLUT INTE glömma biljetterna! För imorgon bär det av på Idol-genrepet å sen sover jag hos Cammo! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0