Häxan Surtant

Usch! Idag har jag känt mig lite som Häxan Surtant.... Barnen på jobbet "klättrade på väggarna" och var väldigt höljudda och efter att ha sagt till ett ANTAL gånger kändes det som om jag inte orkade tjata nå mer! Jag hatar att tjata!! Det är nog bland det värsta jag vet! Då känner man sig som Häxan Surtant... Och när jag känner mig så, då tycker jag inte om mig själv! Men... Det går över... Ja, ganska fort till å med! När sedan ett barn kommer å sätter sig i famnen på en för att berätta nåt, då går det över fort! :)

Jag tror att en av orsakerna till alteregot "Häxan Surtant" är att jag är så vansinnigt trött. Nu sov jag kanske lite för lite i natt, men den här årstiden är det som att jag går omkring i ett vakuum... Trött, trött, trött... Likt björnen går jag i idé vintertid... Å skulle man kunna så skulle jag garanterat sova betydligt mer vintertid! På sommaren behöver jag inte alls lika mycket sömn... En annan orsak är väl "halsontet". "Go awy" var det sista jag tänkte innan jag somnade OCH det första jag tänkte när jag vaknade... Alltså är fanskapet (ursäkta uttrycket) kvar! Kanske borde man gå å ta en odling eftersom man aldrig blir frisk... BORDE var ordet!

Imorgon ska bli en bättre dag! Jaaaa!! Inte för att dagen idag varit dålig, men den kunde ha varit bättre! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0